Výkaz bodů

Za svoje nákupy sbíráte body, které pro vás evidujeme a po skončení měsíce vykazujeme centrále TianDe. Nasbíráte-li v měsíci víc jak 100 bodů, obdržíte
bonusovou slevu na další nákupy

  • Hlášení bodů centrále probíhá 1. den následujícího měsíce v poledne. Do hlášení se zahrnují body za objednávky přijaté a zaplacené (včetně přijatých žádostí o převod bodů) do posledního dne zpracovávaného měsíce do 24:00 hod.
  • Opravné hlášení bodů centrále probíhá od 3. do 6. dne v poledne.
  • V případě, že bude objednávka (přijatá do konce měsíce) uhrazena do 6. dne následujícího měsíce do 12:00 hod., budou body automaticky zahrnuty v opravném výkazu.
  • U objednávek přijatých v období od 1. do 5. dne následujícího měsíce je možné na Žádost o převod bodů převést body do minulého měsíce v rámci opravného výkazu. Týká se objednávek zaplacených nejpozději do 6. dne do 12:00 hod
  • DOPORUČUJEME! ke konci měsíce nevybírejte platbu DOBÍRKOU. Body lze připsat pouze za objednávku ZAPLACENOU, u dobírek nemáte jistotu, že ji převezmete a zaplatíte v termínu (problém s převzetím může nastat nejen na Vaši straně, ale i na straně dopravce).
  • POZNÁMKA: Centrála může měnit termíny pro výkaz bodů, tato informace se zobrazuje vždy v aktualitách ve vašem online office.
  • UPOZORNĚNÍ: Body jednou vykázané v průběhu měsíce v online office nebo zahrnuté do výkazu odeslaného korporaci, již není možné převádět do následujícího měsíce.
  • objednávka zaslaná a zaplacena do 30.6., nejpozději v 23:59 - body jsou zahrnuty do řádného hlášení za červen, odeslaného 1.7. a nelze je již převádět
  • objednávka zaslaná 30.6., zaplacena 1. - 6.7., nejpozději do 12:00 - body jsou zahrnuty do opravného výkazu za červen, odesílaného průběžně denně (poslední 6.den)
  • objednávka zaslaná a zaplacena nejpozději 6.7. do 12:00 a odeslána Žádost o převod bodů do června - body jsou zahrnuty do opravného výkazu za červen, odeslaného 6.7
  • objednávka zaslaná a zaplacena 2.7. a později - body zahrnuty do řádného výkazu za červenec